lördag 22 juli 2017

Alla dagar galopperar förbi just nu 🐎

Imorse ringde väckarklockan 7...uuuu det var tidigt. Man vänjer sig snabbt med lite sovmorgon när man har semester. Vi hade fodring i stallet så vi hoppade gladeligen upp ur bingen. 😄 Det är helt magiskt skönt på morgonkvisten ute i stallet.
Efter morgonsysslorna var det dax för en tur ut på hästarna med Kerstin och Lina. 
Lika kul som alltid. Livsenergin påfylld till bredden.
Jag har funderat lite på vilka vändningar och vägskäl man genomlever..att jag fick möjligheten att träffa Helga, hur vi lärt känna varandra och vilka underbara framsteg vi gör för varje ritt. TACK bästa Mia på Alfari för att du lånar ut denna coola häst till mig 🐎🤗.
Nu sitter jag här vid köksbordet i bloggandets stund och njuter med skräckförtjusning över att Jonas lagar mat ikväll 😘..jag sippar på lite cider och bara mår braaaaa.
Hej hopp på er 🤠/Lotta



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar